Гурткова робота

Гурток декоративно-прикладної творчості "Умілі руки"

 

керівник гуртка – Кузьменко Ганна Семенівна

Гурток  виховує морально — естетичне виховання дiтей при навчаннi основами народних ремесл (сувенiри, композицiї, аплікацiї, вишивка iкон бісером, паєтками), готує  до самостiйного життя на сучасному рiвнi i подальшому професiйному самовизначенню.

Переважна більшість вихованців на заняттях опановують різні техніки бісероплетіння, квілінгу, орігамі, модульного орігамі, мозаїка з паперу, витинанка, канзаши, вишивка стрічками

Головна мета діяльності — зближення учнів з декоративно-прикладним мистецтвом, підвищення професійного рівня, майстерності, розвиток творчого потенціалу учнів та їх духовне збагачення; прагнення до новизни, творчого пошуку; вміння застосовувати теоретичні знання на практиці та поєднувати їх з обраною професією.

Це дуже захоплююча справа, яка дає змогу створювати найрізноманітніші речі. На заняттях вихованці пізнають «маленькі таємниці Майстра».  Учні із задоволенням відвідують заняття та творчо підходять до кожної нової композиції, роботи. 

Тож всіх, хто прагне творити красу власним серцем та руками, запрошуємо до нас!

 

 

Гурток фізичного  виховання (загальної фізичної підготовки)

 керівник гуртка – Світличний Євгеній Іванович

Система фізичного виховання учнів включає заняття з фізичної культури, організацію роботи гуртків та спортивних секцій в позаурочний час. На ньому учні займаються спортивними турами: футбол, волейбол, баскетбол, легкою атлетикою. Гурток складається з двох груп – юнаків і дівчат по 20 чоловік кожна.

Сьогодні, коли молоде покоління віддає перевагу у вільний час комп’ютеру, а не спорту, постає актуальне питання залучення учнів,  до спортивних клубів та секцій після уроків.

Мета: засобами фізичних вправ розвивати та удосконалювати у дітей навички рухової діяльності, стимулювати розвиток пластичності, вироблення стійкого позитивно-емоційного тонусу, становлення постави; привчати до фізичної активності, уміння переносити фізичні навантаження. Виховувати стійку потребу в русі, розуміння потреби здорового способу життя. Створити сприятливі умови для забезпечення фізичного, психічного, духовно-екологічного здоров’я.

Завдання гурткової роботи.

Оздоровчі:

  • оптимальний розвиток фізичних якостей, притаманних людині
  • зміцнення та збереження здоров’я, а також загартування організму
  • вдосконалення статури і гармоній розвиток фізіологічних функцій
  • розвиток рухових умінь і навичок
  • корекція постави, зміцнення м’язового корсету
  • виховання фізичних якостей: швидкості, спритності, витривалості

Освітні:

  • придбання базових знань наукового-практичного характеру
  • формування потреби фізичного самовдосконалення, вміння самостійно займатися фізичними вправами
  • придбання знань в області фізкультури здорового способу життя

Виховні:

  • виховання морально-вольових якостей
  • сприянню розумовому, моральному, естетичному і трудовому вихованню
  • прищеплювати навики здорового способу життя
  • виховання інтересів до систематичних занять
  • узгодження своїх дій з іншими дітьми
  • вміння долати труднощі

Корекційні:

-     розвиток і коригування стопи, зміцнення зв'язкового-суглобового апарату.

-    формування рухових дій, що забезпечують зміцнення поперечного і поздовжнього склепіння стоп, м'язів ніг з використанням фіз. обладнання.

-    навчати переносити вагу тіла при звичайній ходьбі на зовнішні краї стоп, звертаючи увагу на правильну поставу, на паралельну постановку стоп.

-    використання фіз. вправ з положення сидячи, стоячи, чергуючи розслаблення м'язів з напруженням (стегна, гомілки, склепіння стопи, великого пальця стоп)

Очікуваний результат:

- зміцнення м'язів стопи і гомілки ніг.

- підвищення рівня фізичної підготовленості.

- сформованість усвідомленої потреби у виконанні вправ самостійно в домашніх умовах.

 

Гурток художньої самодіяльності

керівник гуртка – Оксенич Вікторія Олександрівна

Художня самодіяльність, одна з форм народної творчості. Включає створення і виконання художніх творів силами любителів, промовців колективно (кухлі, студії, народні театри) або поодинці (співці, читці, музиканти, танцюристи, акробати і ін.).

Художня самодіяльність – важлива складова частина виховного процесу Богодухівського професійного аграрного ліцею. Особливе місце в естетичному вихованні має пропаганда мистецтва засобами художньої самодіяльності та гурткової роботи. Гурткова робота  з учнями в ліцеї будується диференційовано, з урахуванням індивідуальних особливостей, інтересів, нахилів, здібностей учнів.

В ліцеї вже стали традиційними такі заходи, як музично-драматичні дарунки вчителям та учням ліцею до свят, конкурси кращих декламаторів та виконавців народних пісень.

 

 

 

 

 
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

\